Marta Klement van Buro Millennial heeft de nieuwe huisstijl van Zorgboodschap (voorheen Verscentrum) ontworpen met daarbij de strategische richting.
Er is samen met Zorgboodschap gebrainstormd om erachter te komen wat het merk uit moet stralen. Open, persoonlijk en gemak zijn termen die centraal staan bij het bedrijf. Het was dus belangrijk dat de nieuwe identiteit van Zorgboodschap hierop aansloot. Er is daarom gekozen voor verschillende quotes die allemaal te maken hebben met zorg (zorgen voor, het ontzorgen, etc). Zo staan er op vrachtwagens quotes als “ik bezorg gewoon je boodschappen” en op shirts “ik bezorg tot in je koelkast”. Er zijn nog talloze andere quotes die worden gebruikt.
Verder is de felle oranje kleur een belangrijk onderdeel van de gehele strategie. De kleur komt overal terug, zo ook in de bekende winkelwagen. Het zorgt voor herkenbaarheid maar het straalt ook nog eens enthousiasme en warmte uit (dit sluit weer aan bij het zorgen voor).
De quotes en het kleurpakket zorgen voor een duidelijke visuele en tekstuele uitstraling waarmee Zorgboodschap nog sterker in de markt staat.
Back to Top